Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 juli 2023

Calligaris barkrukken

Vandaag is de vervoerder van Snaidero weer langs geweest om hier te lossen. Deze vervoerder neemt niet alleen keukens mee maar ook mijn koffiebonen (Oro Caffè) en barkrukken (Calligaris).

















Deze keer zaten er dus ook een heleboel barkrukken bij. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik wel dealer ben van Calligaris, maar eerlijk gezegd maar 1 model actief verkoop. Dat is de Basil barkruk.













De Basil barkruk is degelijk, betaalbaar en past eigenlijk ook nog eens heel goed bij mijn Snaidero keukens. Vandaar dat ik ze er heel vaak bij verkoop.

De klant van Snaidero project 1083 in Duitsland heeft ook een Snaidero Ola vergadertafel bij me besteld. Bij die tafel heb ik ook Basil stoelen mogen leveren. Die zijn er dus ook (hetzelfde als Basil barkruk maar lagere zithoogte).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten