Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 juli 2023

Vakantie komt er aan

Inmiddels gaan we richting de vakantie toe. Onze eigen vakantie begint pas eind deze maand. Maar sommige toeleveranciers gaan al eerder met vakantie en leveren dan dus niet meer uit. Dit geldt bijvoorbeeld voor de meneer van de roestvrijstalen werkbladen (vanaf 17 juli as).

Onze eigen vakantie begint op dv. zaterdag 29 juli as. (de keukenshowroom sluit dan dus voor drie weken). Tot die tijd worden er dus ook nog Italiaanse design keukens geplaatst door de monteurs.

De keukenfabriek in Italië is overigens de gehele maand Augustus gesloten. Er worden dan dus ook geen keukens gemaakt. In Italië is dat altijd (augustus vakantie).

















Het is op dit moment heel mooi weer. Vandaar dat ik mijn vliegtuig wat vaker van stal wil halen.

Verschillende klanten hebben gevraagd of ze mee mochten met de PH-ABM. Zodoende hoop ik dit weekend met verschillende klanten een tourtje te doen.

Mijn vrouw wilt (samen met haar vriendinnen) zorgen voor eten. Ook oesters van de Roem van Yerseke (bedankt!).

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten