Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 11 januari 2021

Vliegen met klant (Snaidero keuken project 864)

Afgelopen zomer hebben we in Rockanje een Snaidero keuken geplaatst (project 864).

Deze klant contacteerde me afgelopen week. De keuken is nu volop in gebruik, alleen van het stomen is nog niet veel terecht gekomen.

Ik heb ze beloofd om binnenkort `s langs te komen om de Neff FullSteam oven uit te leggen.
























Zo`n stoomcursus op locatie kan ik helaas niet voor alle klanten doen. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Ik zet de uitleg van de stoomoven daarom regelmatig op video. Toen klant en ik toch contact hadden hebben we gelijk maar ook het vliegtuig gepakt. De klant wilde namelijk ook graag zijn huis in Rockanje vanuit de lucht bekijken.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten