Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 7 januari 2021

Snaidero keuken in Amsterdam (project 903)

Een poosje terug heb ik een keuken in Amsterdam geleverd (project 903).

Deze Snaidero keuken is gemonteerd door monteur Jan Levien.

De klant had me recent gevraagd om nog eens langs te komen om de inbouwapparatuur uit te leggen (met name de Neff FullSteam oven).
























Ik ben geen goede kok of zo natuurlijk. Maar ik weet natuurlijk wel hoe de Neff FullSteam oven werkt. Ik heb hem tenslotte thuis ook.

Zodoende ben ik naar de klant gegaan om de Neff combistoomoven uit te leggen. Ik kan dat natuurlijk niet bij elke klant doen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.




De uitleg van de Neff FullSteam oven staat daarom op video. Ik heb de video hier boven ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten