Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 21 januari 2021

Snaidero keuken in Barendrecht, project 929

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien de Snaidero keuken geplaatst van project 929 in Barendrecht.

Een Snaidero keuken in model Alu Town gecombineerd met wit hoogglans kolomkasten. Eigenlijk de vorige S13 keukenopstelling hier in de showroom, maar dan iets aangepast.

De klant heeft er voor gekozen om eerst de keuken te plaatsen en pas daarna de vloer te laten leggen.

Zelf zie ik dat liever andersom, maar ok de klant bepaalt natuurlijk.

Omdat de vloerenman nog de vloer moet leggen heeft Jan Levien er natuurlijk voor gekozen om de beschermfolie op de keuken te laten zitten.
























De keuken in Barendrecht heeft Jan Levien gisteren opgeleverd. Gelukkig zonder manco`s of andere opleverpunten.

De vaatwasser was eigenlijk manco maar werd tijdens de montage hier in Arnemuiden bezorgd. Ik heb die dus snel nagestuurd met een koerier zodat de keuken afgemaakt kon worden.

Daarnet kreeg ik van de klant nog een mailtje als reactie op een berichtje van Jan Levien. Ik sluit het mailtje maar even in;
Hallo Rudy, Wij zijn het eens met wat Jan hieronder heeft geschreven de keuken is compleet geleverd en gemonteerd en er zijn geen schades vanuit de montage en transport gezien. Maar het is wel iets speciaals wat we nu hebben en het mag gezegd worden de montage was ook indrukwekkend. Ik ga me al verheugen op de uitvoering vd meerwerkpuntjes zoals afgesproken mail ik Jan nadat de vloer klaar is. mvg Gerard en Lydia
Leuk hoor! Bedankt voor het mailtje. Tenslotte nog hier onder de video van de S13 keuken zoals deze hier in de showroom stond (nu staat daar een Vision opgesteld).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten