Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 januari 2021

Snaidero keuken geplaatst in Hengelo (project 943)

Enkele weken terug heb ik in Hengelo de Snaidero keuken van project 943 uitgeleverd. Eigenlijk een S10 keuken zoals ik `m min of meer thuis ook heb.

Deze S10 keuken is toen geplaatst door monteur Jan Levien.
























De klant heeft me net een paar foto`s doorgestuurd (bedankt Arend Jan!). Maar zo zien jullie zien heeft de klant toch het een en ander aangepast ten opzichte van de keuken zoals ik hem hier in de showroom heb staan.

De afzuigkap is bijvoorbeeld aangepast naar type Dama. Ook is het eiland vergroot naar 360cm (de ladekasten zijn dan 120cm in plaats van 90cm).
























Hoe dan ook. Ik vind het een hele mooie keuken. Met name door de grote schuifpui ziet het er heel "vet" uit vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten