Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 september 2020

Snaidero keukens op Arnemuiden (project 933 in Pewter)

Afgelopen weekend kwam de vervoerder van Snaidero weer keukens brengen, waaronder de keuken van project 933 hier in Arnemuiden. Monteur Joop heeft de vrachtwagen voor me gelost en is aansluitend begonnen met de montage van de keuken van project 933.


Deze keuken hier op Arnemuiden is inmiddels klaar. Het zijn trouwens de buren van project 907 waar we onlangs ook een Snaidero keuken hebben geplaatst.


Deze keuken (project 933 bedoel ik) is uitgevoerd in Pewter. Dat is de melamine versie van de Alu Town. Hier boven zien jullie `m op de foto.

Leuk detail (vind ik) is het werkblad en de achterwand in Rovere Jazz in de vouwdeurkast. Maakt het net weer anders als anders. Ook heb ik deze keer een lamp mee verkocht met de keuken. Dus de Sophie afzuigkap met daarnaast de Sophie lamp (dus gelijk aan de afzuigkap maar zonder de afzuigkap zelf).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten