Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 23 september 2020

Snaidero barkrukken

Vorige week had ik een keuken geleverd bij een klant en die vroeg me waar ze de barkrukken konden kopen die bij mij in de showroom staan. Ze hadden ergens anders krukken besteld, maar die pastten helaas achteraf niet bij de keuken. Nou de krukken in de showroom kun je gewoon bij mij bestellen natuurlijk!

Een poos terug heb ik een video gemaakt over de barkrukken. Ik heb `m hier boven ingesloten. In deze video heb ik het nog over de ICE barkrukken. Ik ben echter gestopt met het verkopen van de ICE barkrukken (de zittingen braken nogal `s). Ik verkoop dus alleen nog de BASIL. En met de barkrukken voor de klant van vorige week is het goed gekomen hoor. Ze zijn al onderweg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten