Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 5 september 2020

Snaidero keuken in Moerkapelle (project 672)

Een paar jaar terug heb ik aan klanten uit Moerkapelle een Snaidero keuken geleverd (project 672). Een hele poos geleden maakte ik er een projectpagina van (op mijn oude website).

Verschillende keren hadden we al contact gehad (klant en ik) om een afspraak te maken, maar op een of andere manier kwam het er niet van. Uiteindelijk lukte het deze week wél.


De klant had onthouden dat ik met de stoomoven dim-sum voor ze had gemaakt in de showroom. Ze ontvingen mij nu dus ook met dim-sum. Heel attent en leuk!


De keuken in Moerkapelle is echt heel mooi geworden. De klant heeft aan beide kopse kanten van het eiland ook een stuk tegen de muur. Het ene stuk is in wit hoogglans en het andere juist in roestvrijstaal.


Een leuk detail van deze keuken is de draagconstructie onder het blad. Normaal gesproken zet ik daar een "T" onder van rvs (is heel degelijk en netjes hoor). Maar deze keer is het in glas gedaan. Is toch ook wel heel mooi!


Tijdens de montage van de keuken is ook de wand met hoge kasten afgetimmerd. Is heel practisch (geen stofnesten) maar ook heel mooi. In deze wand is weer LED-verlichting weggewerkt met aanpasbaar kleur licht (Philips Hue).

Edit: Inmiddels heeft de klant opnieuw een Snaidero keuken bij me gekocht! Project Snaidero keuken project 1020.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten