Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 31 januari 2019

S13 showroomkeuken in vedergrijs

Vorige week heb ik de S13 showroomkeuken aangepast. De vorige showroomkeuken had hoge kasten in Dry Oak (echt hout). Ik heb dit veranderd naar hoogglans lak. Het eiland blijft in de metaaluitvoering Alu Town.

Omdat ik al verschillende showroomkeukens in wit hoogglans Bianco Artico ("ieselijk wit" in het Zeeuws) heb staan dacht ik deze keer een andere kleur te doen: Vedergrijs. Deze kleur past ook heel goed bij mijn metalen keukens.


Ik heb al verschillende keren Vedergrijs uitgeleverd. Ik vind het persoonlijk een heel mooi alternatief op het Bianco Artico. Het is iets minder koel maar ook iets minder strak.

Hier onder zie je zo`n Vedergrijs hogekastenwand bij de klant van Snaidero keuken project 820 in Haarlem.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten