Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 januari 2019

Gevulde appels uit de stoomoven

Brrr. Hier in Zeeland is het inmiddels winter geworden. Dus `s morgens de ruiten schoon krabben voordat ik naar Arnemuiden kan rijden.

Ook heel glad op de weg. Zo was de dochter van m`n zusje gisteren met de auto van de weg af geraakt en in de sloot terecht gekomen (gelukkig was ze niet zwaargewond).


Maar de winter heeft ook zijn voordelen. Ik hoef mijn gazon in elk geval niet te maaien. Dus houd ik tijd over om wat meer in de keuken bezig te zijn.

Een goede gelegenheid dus om meer met de stoomoven te doen. Bijvoorbeeld gevulde appels. Makkelijk en zo klaar!


Meer van dit soort recepten vind je op de stoomovenpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten