Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 4 februari 2019

Snaidero keukens voor klanten

Vorige week zijn de monteurs Jan en Joop begonnen bij de klant van keuken project 809 hier op Arnemuiden. De keuken van de klant kan ik nu helaas nog niet monteren, de tegelzetter van de klant is namelijk nog niet klaar. Jan en Joop hebben alleen het verlaagde plafond kunnen monteren met daarin de plafondafzuigkap.


Monteur Niklas is juist begonnen in Rotterdam met de montage van de Snaidero Ola 20 keuken van project 842. Gelukkig liep daar wel alles volgens planning. Van de klant had ik ook wel eerder mogen beginnen zelfs (de keuken kon juist niet sneller geleverd worden). Deze klant in Rotterdam woont in een appartement. Zodoende is er geen mogelijkheid voor een afvoerkanaal naar buiten voor de afzuigkap. Vandaar dat gekozen is voor de afzuigkap Spring met bipolaire ionisatie.

Monteur Jan Levien tenslotte is nu in Spanje bezig. Hij monteert daar de keuken van project 815 (eveneens met de plafondafzuigkap). Het is overigens niet de eerste Snaidero keuken die ik in Spanje heb uitgeleverd. Eerder deed ik project 738, een Snaidero keuken in de buurt van Cadiz (onderstaande foto).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten