Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 januari 2019

Keuken in Groningen (project 821)

Vanmorgen kreeg ik een heel leuk mailtje van de klant uit Groningen die een keuken bij me had gekocht. Het mailtje heb ik hier onder ingesloten. Leuk hé?

Hoi Rudy,

Weer terug in Nederland?!!
Ik wilde je even tussen de bedrijven door laten weten dat ik superblij ben met de keuken en alles wat jij zo goed doordacht hebt, waardoor alles perfect klopt. Mijn complimenten daarvoor!!
Iedereen vind de keuken prachtig.

Jan-Levien is een geweldige vakman en heeft perfect werk geleverd. Het was ook ondanks het harde werken erg gezellig. Helaas was 1 deurtje beschadigt verder alles prima.

Ik heb de apparatuur nog niet eens gebruikt, omdat ik geen tijd heb me erin te verdiepen. Ik moet maar op kursus bij Neff. Er zat inderdaad niet een extra ovenpakket bij ondanks de grote order.

We spreken elkaar, maar whenever jij in Groningen komt dan kom je langs he.
Always welcome!!



Nou ik ben inderdaad weer terug in Nederland hoor. Een witte wereld hier, heel wat anders als in de Filipijnen.

Maar over het gebruik van Neff apparaten gesproken. Ik ga af-en-toe bij een klant thuis langs om apparaten uit te leggen. Nu kan ik dat niet voor elke klant doen, maar ik heb soms een klant die het voor me opneemt op video. Dan hebben de andere klanten er ook wat aan. Zo heb ik hier onder zo`n video ingesloten.



Ook kun je op Facebook de stoomovenpagina volgen. Hier komen regelmatig handige tips en eenvoudige recepten voorbij.

De Neff FullSteam oven/stoomoven is echt niet moeilijk in gebruik. Er zit zelfs een soort ingebouwd kookboek in het apparaat.

Als je zo`n stoomoven gaat gebruiken is het misschien ook handig om de kleine gastronormpannetjes te bij te kopen. Die zitten er inderdaad niet standaard bij.

Tenslotte. De klant had inderdaad 1 beschadigd deurtje. Balen maar ik heb al een nieuwe deur voor ze besteld hoor in Italië.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten