Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 11 juli 2018

Leverproblemen met inductiekookplaten

Zo net voor de vakantie begint toch nog wel wat "stress" dingetjes helaas. Neff heeft bijvoorbeeld nog steeds de leverproblemen met de inductiekookplaten. Zo moet ik morgen weer een keuken bezorgen in Amsterdam (project 803) met een noodkookplaat. Zodra de nieuwe kookplaat binnen is kan ik dan de inductiekookplaat laten wisselen. De klant kan dan in elk geval al koken nu.


Over vakantie gesproken. De schoolvakanties zijn hier in Zeeland nu al begonnen. Gisteren is daarom mijn zusje Jacomien bij me wezen barbequen met haar twee dochters.


Eén van haar dochters (Marilene) houdt trouwens een blog bij. Klik hier voor het geval je `t wilt bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten