Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 juli 2018

Snaidero keuken in Dordrecht (project 807)

Nét voor de vakantie ben ik nog langs geweest bij de klant van Snaidero keuken project 807 in Dordrecht. De klant (Riet) vond het fijn als ik nog even uitleg gaf hoe de Neff FullSteam oven gebruikt moest worden.


Riet haar man (Eugene) is zo vriendelijk geweest om het op video te zetten. Wellicht hebben andere gebruikers van de Neff FullSteam oven er ook wat aan. Het is maar simpel hoor (groente en rijst). Het is bedoeld om mensen op weg te helpen, dus niet als "24-kitchen".

Ook heb ik de Teppan Yaki gebruikt op de Neff Flex inductiekookplaat T68TS61N0.



Hoe dan ook; ik heb de video hier boven ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten