Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 juli 2018

Snaidero keuken in Alu Town

Vorig jaar heb ik in Bergen op Zoom een keuken geleverd aan de klant van project 783. De klant was gisteren in de buurt met z`n zoon. Deze zoon zit zelf op vliegles in Amerika. Leuk, dus is hij (de zoon) dus nog even met mij mee wezen vliegen boven Zeeland.


De keuken in Bergen op Zoom is een Snaidero keuken in model Alu Town (inmiddels staat deze keuken ook opgesteld in m`n showroom). Hier onder de video van de keuken in Bergen op Zoom.



Dit soort video`s staan op een afspeellijst op mijn YouTube kanaal. Daarnet zag ik toevallig dat er nu al wel 1000 abonnees zijn op dit kanaal: dank jullie wel! Leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten