Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 11 september 2015

Snaidero keuken in Zeeland (Goes)

Gisteravond ben ik in Goes geweest bij de klant van Snaidero keuken project 626. De klant heeft al eerder een Snaidero Time keuken bij me gekocht. Vervolgens zijn ze verhuisd en deze keer mocht ik opnieuw een Snaidero keuken leveren.

Een keuken in donker essenhout met een wit composiet werkblad. Om het geheel wat ruimer te doen ogen hebben we de hoge kasten ook in wit hoogglans laten spuiten.


Het keukeneiland is als het ware in de erker gezet. Hierdoor kijk je naar buiten als je aan het aanrecht staat. Echt wel heel leuk.


In de winkel had ik voor de "gein" eigenlijk geroepen dat het wel leuk zou zijn om een tunnelgashaard tussen de hal en de keuken te doen. Uiteindelijk heeft de klant dat ook echt gedaan. Wel heel leuk als je dat dan in het echt terug ziet.

De klant had nog geen barkruk uitgezocht, vandaar dat ik er eentje mee had genomen vanuit Arnemuiden. Die beviel wel goed, daarom moet ik er binnenkort nog een paar leveren. Dit is het type Basil, klanten kiezen hiervoor omdat deze buitengewoon lekker zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten