Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 25 september 2015

Nieuwbouw woningen Zeeland

Inmiddels trekt inmiddels de bouw van nieuwbouw woningen weer aan. Zo maakte ik onlangs voor verschillende klanten keukenplannen voor een woning in project Rittemburg hier dichtbij. Bijvoorbeeld onderstaand concept met een Snaidero Time keuken (afgeleid van de S12 showroomkeuken opstelling).


Ook hier op Arnemuiden gaat er de komende tijd best veel bijgebouwd worden. Op onderstaande foto zie je project Hazenburg 2 bouwrijp gemaakt worden (het gedeelte boven m`n wiel).


Tenslotte wordt er nu ook gepraat over een heel mooi project hier op het dorp met waterwoningen; Harbour Village. Ik vind het persoonlijk echt heel mooi (de website van het project vind ik overigens ook erg geslaagd).


Zou wel geweldig leuk zijn als ik hier ook mooie Snaidero keukens mag leveren straks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten