Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 september 2015

Ernestomeda keukenshowroom

Zoals ik pas had geschreven op het blog zijn Robbert en ik onlangs naar het land met de onbegrensde mogelijkheden geweest. We hebben naast de Snaidero showroom daar ook andere keukenshowrooms bezocht. Zoals Siematic, of het Italiaanse merk Ernestomeda.


Met name bij Ernestomeda werden we leuk ontvangen door Seth Matheson. Gewoon een relaxed gesprek zonder dat je als "concurrent" wordt gezien. De showroom was niet groot (2 keukens), maar wel heel netjes.

De klanten daar zijn echt anders begreep ik van de verkoper. Mensen leven gewoon anders. Zelfs ontbijten doe je buiten de deur.

Een keuken is veel meer een statement naar je vrienden toe. Een hele andere cultuur als hier in Nederland.


De keuken die je op deze foto`s ziet is greeploos met servodrive automatische opening zoals ik zelf vaak verkoop zoals bij de S100 showroomkeuken (de lades gaan open als je ze aanraakt met bijv. je knie).

Het leuke is dat de fronten van de keuken in hetzelfde natuursteen is uitgevoerd als het werkblad. Als je goed kijkt zie je dat zelfs de aders van het marmer doorlopen over de keukenfronten.


Hoe dan ook, niet iedereen eet altijd buiten de deur daarzo. Er wonen daar ook mensen die thuis koken.

Een vriend van me die er woont maakte onderstaande foto voor me. Leuk hé?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten