Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 december 2014

Hoge druk stoomoven Míele / Imperial

Vanmorgen kreeg ik onderstaand berichtje van een klant waar ik een Snaidero Time keuken aan heb geleverd.

opmerkingen: Hallo Rudy,
7 jaar geleden hebben wij bij jouw een keuken gekocht met daarin o.a. een hoge druk Imperial stoomoven nu is deze stuk en na inspectie voor 1000 euro rep. kosten mijn vraag wat kost een nieuwe oven bij jouw



Nou zo`n nieuwe stoomoven is natuurlijk best wel heftig. Klik hier maar om te zien hoeveel zo`n hoge druk stoomoven kost. Vroeger werden de hoge druk stoomovens trouwens onder de merknaam Imperial verkocht, tegenwoordig heet dat niet meer zo.

Reparatie van de stoomoven is dus wel verstandig. Voor de mensen die een nieuwe keuken kopen vertel ik er echter wel bij dat het verstandig is om de stoomoven te verzekeren. Reparatiekosten zijn best hoog. Zo`n verzekering haal je er eigenlijk gegarandeerd uit. Het kost een paar honderd euro (niet voor alle apparaten maar alleen voor de stoomoven), maar de eerste 10 jaar heb je geen gedoe. Het is maar een tip :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten