Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 10 september 2014

Snaidero keuken in Zeeland (Arnemuiden)

Gisteren verkocht ik een Snaidero keuken hier op Arnemuiden. Een wit hoogglans gelakte keuken, project 650 wordt het. Aan de ouders van deze klant heb ik zo`n 11 jaar terug ook een Snaidero keuken geleverd. Gisteravond heb ik de keuken besteld in Italië. De bedoeling is dat Jan en Joop deze keuken eind dit jaar gaan monteren. Hier onder de computer tekening van deze keuken. Klik hier voor de projectpagina van Snaidero keuken project 650.


Dan nog even wat anders. Ik heb nog foto`s toegevoegd aan de fotopagina van de Snaidero Ola 20 keuken. Misschien vinden jullie het leuk om te bekijken. Hieronder wat voorbeelden.


Voor wie het leuk vindt hier wat links naar Ola 20 keukens bij klanten:

Ola 20 project 566 in Bianco Nordic
Ola 20 project 614 in Grigio Cemento
Ola 20 project 603 in Bianco Nordic micalak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten