Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 16 september 2014

Showroomkeuken S16 verkocht

Vanmorgen heb ik de S16 showroomkeuken uitverkocht. Deze showroomkeuken willen we medio volgend jaar voorjaar monteren in Somerset West (Zuid Afrika). "We" inderdaad, ik heb met Jan de monteur afgesproken om hem te gaan helpen (Joop blijft namelijk liever met beide benen op de grond). Zuid Afrika hadden we nog niet gehad, dus wel heel leuk (de keuken in Suriname was natuurlijk ook een heel avontuur). Op deze project pagina wil ik straks de foto`s van deze keuken in Zuid Afrika.


De beschikbare showroomkeukens gaan trouwens wel vrij hard nu. Ook de S20 showroomkeuken is immers al uitverkocht. Kijk voor het actuele aanbod op de pagina met showroomkeukens.

Tenslotte nog even over de nieuwe lijn met Neff apparatuur. Gisteravond had ik al wat geblogd over de presentatie van de nieuwe lijn. Ik heb daarin nog niet verteld over de nieuwe "full-steam" oven die Neff heeft gemaakt. Dit is een echte bakoven waar je eveneens echt in kunt stomen. Hier onder een video van dit apparaat. Dus niet zo snel als de hogedrukstoomoven, maar wel een all-in-one apparaat (kan dus wel ruimte schelen in je keuken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten