Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 september 2014

Snaidero keuken in Heiloo

Onlangs heb ik de Snaidero keuken van project 639 in Heiloo geleverd. Deze Italiaanse design keuken is inmiddels geplaatst en door klant in gebruik genomen. Ze stuurden me een foto door zodat ik kon zien hoe mooi het wel was geworden.


Je ziet dat het een ton-sur-ton keuken is waarbij roestvrijstaal is gecombineerd (roestvrijstaal is natuurlijk geen kleur). Het roestvrijstaal komt terug in de dikke staafgrepen (om de lange deuren te accentueren) en het werkgedeelte op het keukeneiland.

Het eiland van deze Snaidero keuken is wel 360cm lang en is gemaakt van Corian. Met Corian kun je echt heel lange werkbladen maken zonder zichtbare naden. Veel mensen weten niet precies wat Corian is, maar daar heb ik al eerder over geschreven.

Klik op deze link om naar de projectpagina van deze Snaidero keuken te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten