Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 22 september 2014

Ingebouwde kerntemperatuurvoeler in je oven

Bij de meest luxe Neff ovens in de nieuwe lijn komt straks een ingebouwde kerntemperatuur voeler. Hier had ik vorige week al over geschreven. Je vindt zo`n kerntemperatuur voeler bijvoorbeeld bij deze Neff B58VT68N0 oven.


Zo`n kerntemperatuurvoeler gebruik je (onder andere) voor Tonijn uit de oven zoals ik vandaag heb gedaan. Heel simpel, beetje soyasaus, olijfolie, suiker en knoflook als marinade en vervolgens een minuut of 10 in de oven. De kerntemperatuurmeter geeft dan aan wanneer je eten klaar is. Mijn lijst met kerntemperaturen vind je trouwens hier.

Helaas heb ik nog niet zo`n luxe Neff oven met geïntegreerde kerntemperatuurvoeler thuis, vandaar dat ik m`n losse kerntemperatuurvoeler heb gebruikt. Werkt natuurlijk ook prima.


Houd er aub rekening mee dat de nieuwe lijn Neff ovens pas medio Januari 2015 beschikbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten