Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 2 juni 2014

Vliegen met klanten

Op maandag ben ik normaal gesproken vrij en niet aanwezig in de showroom. Vandaag toch een beetje aan het "werk". Met een groep klanten en relaties willen we vandaag naar Engeland vliegen (zo`n 15 personen). Past natuurlijk niet allemaal bij mij in het vliegtuig, vandaar dat we met vier verschillende vliegtuigen tegelijk willen gaan. We willen deze keer naar Brighton gaan. Er is daar in de buurt een vliegveld (Shoreham).


Zo`n Engelandvluchtje met klanten en relaties is inmiddels een soort traditie geworden. We doen het nu denk ik al voor de 8e keer (veel klanten willen graag vaker mee). Je zou jezelf misschien afvragen waarom ik mensen meeneem met het vliegtuig? Nou, de klanten vinden het leuk en ik zelf natuurlijk ook.


Voor wie het leuk vindt, hier staan wat foto`s van vorige keren dat we naar Engeland zijn gevlogen:

Engelandvluchtje 2011
Engelandvluchtje 2013

De foto`s van het vluchtje van vandaag wil ik op deze pagina zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten