Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 28 juni 2014

Peter Rabbit op het Aga fornuis

Op het blog had ik wel `s geschreven dat je eigenlijk beter local food kunt eten. Dus geen eten van ver weg, maar bijvoorbeeld vlees van de boer en vis van de visser uit Arnemuiden. Goed voor de lokale economie en beter voor het milieu (spaart vracht uit). Jeanette Winterson (een Engelse schrijfster) vond dat blijkbaar ook. Peter Rabbit knabbelde aan haar peterselie en even later lag Peter op het Aga fornuis.


Ik kom er eerlijk voor uit dat ik het zelf niet zou willen/kunnen. Verwacht dus geen video over konijn uit de stoomoven... Lees hier meer over Jeanette Winterson en het konijn klaargemaakt met de Aga. Zo`n Aga is overigens typisch iets van het Engelse platteland, hier had ik al vaker over geschreven (de mooiste keukens van Engeland).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten