Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 13 maart 2014

Snaidero S10 showroom keuken in volledig inox

Gisteren had ik de video op het blog gezet van de S10 keuken opstelling hier in de showroom. Ik had de video gemaakt met witte deuren op de kolomkasten, die heb ik er inmiddels afgehaald. Ik heb nu roestvrijstalen deuren op de hoge kasten van de S10 keuken zitten. Ik noem de nieuwe versie van deze keuken maar even voor het gemak S100 (twee S10 keukens schept waarschijnlijk verwarring). Ik ga nog mooie foto`s laten maken hoor, maar even een telefoonfoto voor wie `t leuk vindt. De witte deuren bij de S10 houd ik natuurlijk nog steeds zichtbaar in de showroom, maar dan kijken de mensen gewoon naar de hoge kasten bij de S18 showroom keuken en de S13 showroomkeuken.


Druk dagje trouwens vandaag. Het was vanmorgen nog maar net licht toen de Italiaanse design keuken op werd gehaald voor project 630 in Koblenz. Monteur Steef hoopt vanmiddag bij deze klant in Duitsland te gaan beginnen met het monteren van de keuken.


Straks hoopt Fausto (Italiaanse chauffeur) weer langs te komen om nieuwe Snaidero keukens te lossen. Deze keer komt hij de Snaidero Ola 20 keuken van project 622 in Maasland brengen. Deze Snaidero Ola 20 is gespoten in Grigio Cemento. Heel chique.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten