Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 12 maart 2014

Showroomkeuken S10 op video (deze keer met witte hoge kasten)

Laatst hebben we de mosselvideo in de showroom gemaakt. Hier was natuurlijk ook een camera man bij. Deze meneer was zo vriendelijk om een video te maken van de S10 showroomkeuken zoals die er toen bij stond (nog met witte deuren op de hoge kasten). Ik denk dat klanten het wel leuk vinden om straks de S10 keukens te vergelijken in de oude en nieuwe situatie (inmiddels zijn de hoge kasten van de S10 keuken ook in inox). Het uitvoeren van de hoge kasten in inox is trouwens wel iets duurder als de standaard witte versie. Ik moet dit bij gelegenheid nog even exact uitrekenen.



Inmiddels zijn de hoge kasten ook in roestvrijstaal uitgevoerd. Ik hoop dus binnenkort nog een andere (betere) video te maken van deze showroomkeuken (ik noem `m dan voor het gemak de S100 showroom keuken). Op de bovenstaande S10 video kun je trouwens goed zien dat Snaidero twee type ladebakken heeft. Standaard zijn de ladebakken dus wit, de mooiste (iets duurdere) uitvoering is natuurlijk ook in staal uitgevoerd. Je kunt dat weer zien op de video over de S18 keuken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten