Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 17 oktober 2013

Míele 6000 serie apparaten in showroom

Vorige week is de nieuwe S11 showroomkeuken geplaatst. Deze keuken is toch weer iets strakker geworden als de vorige versie. In eerste instantie had ik een rvs achterwand achter de keuken bedacht, maar bij nader inzien heb ik dit toch veranderd. Voor de time-being zitten er nu een paar trespa platen (sorry), maar ik heb gisteren met spoed een overwegend witte achterwand besteld. Hier komt een afbeelding op te staan om de keuken wat sfeer te geven. Dit wordt hetzelfde materiaal als wat ik gebruikt heb achter de S20 showroomkeuken (de wand met de Fiat 500).
Bij de S11 showroomkeuken heb ik nu ook Míele apparaten ingebouwd uit de nieuwe 6000 serie. Je ziet dat er minder rvs op het apparaat is gebruikt en meer zwart (vergeleken met de vorige Míele lijn). Ook zit er een vrij prominente greep op gemonteerd. Tegen meerprijs van 90 Euro kun je die greep ook in een andere kleur krijgen (zie deze Míele pdf). Om eerlijk te zijn moet ik nog steeds heel erg wennen aan de nieuwe Míele lijn (hier een blogberichtje over oude en nieuwe Míele lijn). Misschien moet ik de zwarte oven gaan inwisselen voor een witte Míele oven, maar dan moet het Míele wit echt identiek zijn aan het wit van mijn keuken (en ik moet ook wel een beetje op passen dat m`n keuken niet té steriel gaat worden). Morgen komen er 2 heren van Míele langs hier, ik zal maar `s een balletje opgooien.
Verder vandaag een best druk dagje. Er worden weer verschillende Snaidero keukens bezorgd vanuit Italië, bijvoorbeeld de keuken van project 619 in Lelystad. Ook moet ik best wat keukenplannen klaar maken, ik wil daar eigenlijk nooit teveel tijd tussen laten zitten (max. 1 week na bezoek klant). Dat lukt trouwens niet altijd als het druk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten