Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 oktober 2013

Leuk blog over keuken van klant

Normaal gesproken maak ik bijna elke dag een berichtje op het blog maar gisteren heb ik daar geen tijd voor gehad. Het is herfstvakantie hier, dus daarom m`n vrije maandag gebruikt om met vrouw en kids naar de dierentuin in Antwerpen te gaan. Ik kreeg gisteren wel een heel leuk berichtje binnen van een klant en daar stond onder andere dit linkje in naar hun eigen blog. Deze klant heeft net een ander huis gekocht en is aan het verbouwen geslagen (op dit moment alleen nog strippen en slopen). Ook over de nieuwe Snaidero keuken hebben ze geschreven, dit staat op deze pagina. Hoewel dit blog net als dat van mij met blogspot van Google is gemaakt kon ik hem op een of andere manier in Explorer minder goed lezen. Met Google Chrome ging het daarentegen veel beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten