Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 maart 2013

Snaidero keuken in Breda

Vorig jaar heb ik een Snaidero keuken geplaatst in Breda. De oven bij deze mensen was stuk gegaan, hier had ik al eerder over geblogd (ovens gaan echt zelden stuk). Deze Neff oven is een poosje terug omgeruild voor een nieuwe. Zie ik net dat er een hele leuke gastenboek inschrijving is gedaan. Leuk hoor! Bedankt!
Naam:Ingrid HoffmanDatum:vr 22 maa 17:09Locatie:Hallo Rudy, onze Snaidero keuken staat alweer een jaar en ik geniet er iedere dag van! Ook de servie is uitstekend! Het omruilen van de Neff oven was binnen een week geregeld ! Perfect! Nogmaals bedankt, grtjs Ingrid, Breda
Bij deze Snaidero keuken in Breda heb ik de kasten van het eiland trouwens in rvs geleverd (zie bovenstaande foto). Bij de Italiaanse design keuken op onderstaande foto zijn ook de hoge kasten in roestvrijstaal uitgevoerd. Is natuurlijk wat donkerder als wit hoogglans, maar als je veel ramen hebt lijkt me het ook wel heel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten