Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 2 maart 2013

Nieuwe S18 showroomkeuken klaar

Gisteren heeft Steef (de nieuwe monteur) de nieuwe S18 showroomkeuken geplaatst. Echt wel stoer dat het zo snel gelukt is om deze Snaidero keuken te plaatsen. De keuken is nu alleen nog niet aangesloten en ook de automatische opening moet nog afgemonteerd worden. Hier gaat Steef maandag as. mee verder. Jan en Joop hopen dan te beginnen in den Haag aan een nieuw project (ook best een flinke keuken). Vandaag heb ik het te druk gehad om mooie foto`s te maken van de nieuwe showroomkeuken. Volgende week probeer ik nog wel een mooie foto te maken. Zelf ben ik in elk geval echt heel blij met m`n nieuwe showroomkeuken, het ziet er super strak uit. De foto hier onder is dus niet van m`n showroomkeuken, maar van de Snaidero keuken die Steef in Roosendaal geplaatst heeft de afgelopen week.
Dan ook nog even wat anders. Mijn keukenshowroom staat in Arnemuiden, niet echt zo`n bekende plaats. Veel klanten hebben dus de tom-tom nodig om in Arnemuiden te komen. Maar het is een klein vissersdorpje in Zeeland waar ik zelf ook woon met m`n vrouw en 2 kinderen (en nog zo`n 5000 andere Arnemuidenaren). De visserschepen van Arnemuiden liggen hoofdzakelijk in Vlissingen, maar er zijn ook Arnemuidenaren die varen vanuit andere havens (Colijnsplaat bijvoorbeeld). Ik heb best veel klanten die visserman zijn, na school heb ik zelf trouwens ook nog een goed jaar gewerkt op een garnalenboot. Nu is op dit moment op omroep Max toevallig een serie over Nederlandse vissers, misschien wel leuk om te bekijken. Zelf werkte ik vroeger trouwens op de WR2 "Carla Maria" uit Wieringen (maar met een Arnemuidse bemanning hoor). Zo`n Wieringer garnalenbootje komt ook voor in de eerste aflevering. Op deze pagina is de aflevering te zien van gisteren, ik weet niet hoe lang dit online blijft staan natuurlijk. Hieronder het voorstukje op Youtube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten