Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 maart 2013

Combinaties met werkbladen

Onlangs had ik geblogd over de oplossing met de dubbele werkbladen. Ik heb naar aanleiding hiervan m`n nieuwe S18 showroomkeuken geplaatst in de winkel, hier combineer ik roestvrijstaal met Corian. Op het web kwam ik onderstaande combinatie tegen met roestvrijstaal en hout.
Het is wel weer iets anders als bij m`n showroomkeuken, ik heb de diktes gelijk gehouden en bij onderstaande keuken zijn de diktes afgewisseld (en steekt het blad ook iets over). Ik kan niet alle ideetjes in de showroom gaan plaatsen, dus vandaar even een foto op het blog gezet. De foto hier onder is trouwens wél in de showroom hier gemaakt (de nieuwe S18 showroomkeuken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten