Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 31 mei 2012

Snaidero keukens voortaan met andere ladebakken

In de loop van het jaar zal de gemoffeld grijze ladebak (die tot op heden het meest werd verkocht) verdwijnen uit de collectie van Snaidero. Ik bedoel hiermee de onderstaande ladebak:
Wat wél blijft is de witte ladebak zoals onderstaande foto:
De roestvrijstalen ladebak wordt ook aangepast. Ik heb nu in de showroom de roestvrijstalen ladebakken met grijze bodem zoals hieronder:
De roestvrijstalen ladebakken (ze zijn niet standaard trouwens, dit moet als "extra" berekend worden) krijgen in het vervolg een zwarte bodem. Ik heb dit op dit moment nog maar alleen op mijn Ola 20 keukens in de showroom. Ik wil daarom graag dit jaar de rest van de showroom weer updaten en de showroomkeukens uitwisselen... Hieronder een foto van de nieuwe grijze bodem in de ladebak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten