Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 10 mei 2012

Keukens in T-opstelling Snaidero Orange & Board

T-opstellingen komen bij keukens niet echt vaak voor. In de showroom heb ik het opgesteld gehad en ook wel een paar keer verkocht zoals bijvoorbeeld bij deze Snaidero keuken in Rotterdam (is al een paar jaar terug). Op de Eurocucina kwam Pietro Arosio met T-opstellingen met de Snaidero Board keuken. Op zich wel heel leuk natuurlijk en ik ben nu aan het piekeren hoe ik het in m`n showroom ga toepassen. De Board komt natuurlijk pas medio eind dit jaar in productie, dus voorlopig kan ik het nog niet in de showroom zetten.
T-opstellingen zijn natuurlijk niet exclusief voor de Snaidero Board, al leent dit model zich er wel goed voor. Ook met andere Snaidero keukens zijn T-opstellingen mogelijk zoals bij onderstaande Snaidero Orange keuken.
Op deze Orange foto`s is wel goed het voordeel van de Board te zien. Je hebt bij de Board veel minder ruimte nodig om een T-opstelling in te plannen. Aan de andere kant is de Board ook wel weer een prijsklasse hoger als de Orange.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten