Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 mei 2012

Neff Swarovski TwistPad uit de collectie

Vanmiddag belde de Neff vertegenwoordiger op over de Neff Swarovski TwistPad. Ik had er eentje nodig voor een klant, maar de Swarovski TwistPads zijn op vertelde hij. Ook gaan ze niet meer gemaakt worden. Voor de lopende orders moet ik dus een oplossing gaan zoeken. Ik heb net in Vlissingen een keuken geleverd waar ik nog zo`n TwistPad voor nodig heb, ik denk dat ik daar nog wel aan kan komen via/via.
De gewone TwistPads (dus zonder Swarovski) blijven natuurlijk wel gewoon leverbaar. Deze zitten standaard bijgeleverd bij Neff inductiekookplaten met TwistPad functie. Dit zijn bijvoorbeeld de Neff T44T63N0 dubbel flex inductiekookplaat en Neff T44T97N0 extra brede inductiekookplaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten