Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 maart 2024

Snaidero keuken in den Haag (project 1129)

Vandaag hopen de monteurs de Snaidero keuken van project 1129 te gaan monteren. Ik heb `m net geladen.

De klant heeft al vaker een Snaidero keuken bij me gekocht. Is altijd leuk als klanten weer terug komen als ze een andere woning hebben gekocht.

Dit is trouwens ook de klant die tijdens de Winterfair vorig jaar de muziek in de showroom verzorgd heeft (bedankt nog!).











Helaas mis ik de koffiemachine bij deze Snaidero keuken in den Haag. Om dit op te lossen heb ik de apparaten van de huidige lijn ingevuld in plaats van de nieuwe lijn. Prijsverschil heb ik dan uiteraard weer gecrediteerd (de nieuwe lijn is minder goedkoop als de vorige lijn).

BSH (Bosch/Siemens/Neff/Gaggenau) levert voorlopig de koffiemachines zeer spaarzamelijk uit. Ik hoop dat dit later dit jaar wel gaat verbeteren.

Voor de klant van project 1090 hoop ik over enkele weken dan toch eindelijk de koffiemachine te ontvangen (deze klant wacht al sinds oktober vorig jaar). Dit is de keuken van onderstaande foto.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten