Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 29 maart 2024

Neff vaatwasser met bedieningspaneel niet meer leverbaar

Gisteren kreeg ik de nieuwe Neff folder. Tot mijn schrik zag ik dat de Neff vaatwassers met bedieningspaneel uit het assortiment zijn gehaald. Dit zijn eigenlijk de perfecte vaatwassers voor inbouw in de vouwdeurkast.

Ik heb Neff gebeld uiteraard. Ik was immers nogal ontstemd. Ik verkoop normaal immers zo`n 30 vaatwassers per jaar van dit type. Bij Neff gaven ze aan dat ik blijkbaar de enige ben die enthousiast is over zo`n vaatwasser. Ze willen hem daarom niet meer gaan leveren.

In de showroom heb ik verschillende Snaidero keukens met deze Neff vaatwasser. Ook thuis heb ik zo`n Neff vaatwasser. Wel balen dus dat Neff er nu mee stopt.

Ook Gaggenau heeft niet zo`n vaatwasser in het assortiment helaas, dus dat is niet de oplossing. Ik zal dan hier in de Snaidero keukenshowroom de komende tijd de vaatwassers dus aan gaan passen naar een vaatwasser met knoppen verborgen achter de deur.



Tenslotte. Een andere Neff vaatwasser die ik regelmatig verkoop is de Neff S299YB801E. Deze vaatwasser heeft een nieuwe code gekregen en heet nu S299ZB802E (dit is het topmodel).

Deze nieuwe vaatwasser is weer iets verbeterd weer ten opzichte van zijn voorganger. Deze vaatwasser is nu zelfs 39dB in het stille programma (was 41dB). De vaatwasser gebruikt nu ook ietsje minder water (9 liter i.p.v. 9,5 liter).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten