Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 27 januari 2024

Vierkante korfplug met klepje

In Oud Beijerland heb ik een paar jaar terug een Snaidero keuken gezet bij de klant van project 859.

Voor vanavond hebben we een afspraak om met deze klant te gaan eten. Ze stuurde me echter een berichtje van te voren omdat ze een nieuwe vierkante korfplug met klepje nodig had (ga ik dus nog regelen).

Deze korfplug verkocht ik voorheen vaak. Het ziet er leuk uit maar bleek toch wat lastiger schoon te maken. Ook sluit de korfplug slecht af (water loopt wel heel snel weg). Inmiddels is de leverancier daarom gestopt met deze korfpluggen.



In bovenstaande video leg ik het daarom nog even voor jullie uit.

Hier in de showroom heb ik nog verschillende keukens staan met zo`n vierkante korfplug in de spoelbak. Ik verkoop deze keukens met extra korting uit. De spoelbak is uiteraard prima. Maar het water in de spoelbak blijft dus niet zo heel lang staan als je met de hand wilt afwassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten