Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 25 januari 2024

Gaggenau stoomoven uit de 200 serie

Zoals jullie weten heb ik naast Neff ook apparatuur van het merk Gaggenau. Dit merk is eigendom van hetzelfde concern maar is bedoeld voor het wat hogere segment.

Persoonlijk vind ik de Gaggenau stoomoven geweldig, hij heeft bijvoorbeeld een binnenkant van roestvrijstaal (eigenlijk heb je dat echt nodig als je gaat stomen).

Ik wil deze stoomoven dolgraag hebben in mijn volgende Snaidero keuken. Ik heb daarom onderstaande video gemaakt over het hoe en waarom van deze stoomoven.



Zoals ik het ook in de video gezegd heb; je kunt ook twee ovens van Gaggenau naast elkaar zetten. Zelf vind ik dat heel mooi. Je hebt dan mooi 1 deur linksscharnierend en 1 deur rechtsscharnierend.

Dit is ook handig. Je kunt dan bijvoorbeeld in 1 oven de broodjes bakken en in de andere oven je vlees op een andere temperatuur. Of 1 oven om te bakken en de andere om eten of borden warm te houden.














Hier in de showroom heb ik dat bij verschillende keukens gedaan. Bijvoorbeeld bij de G18 keuken en de Snaidero Vision.

Ook in de nieuwe G10 keuken die net klaar is heb ik de 2 Gaggenau ovens naast elkaar (de wandafwerking en het schilderwerk moet ik nu nog doen).














Geen opmerkingen:

Een reactie posten