Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 januari 2024

Snaidero Ola keuken in Grigio Cemento

Als een Snaidero keuken net geplaatst is dan is de klant meestal nog niet ingericht. Ik bedoel, er hangen nog geen gordijnen op en zo. Dus is het nog een beetje ongezellig.

Soms stuurt een klant dan foto`s van de nieuwe keuken als ze wél klaar zijn met de inrichting.

Deze keer had ik dat dus van een klant met een Snaidero Ola keuken.














De Snaidero Ola keuken van dit project is toch iets aangepast ten opzichte van mijn showroomkeuken.

De klant bij dit project heeft er bijvoorbeeld voor gekozen om de afzuigkap in het plafond te integreren (ik heb nu de afvoerloze Twister afzuigkap met Bipolaire Ionisatie).

Het ziet er heel strak uit zo, ook stoot je op deze manier niet je hoofd.









































Iets wat ook echt anders is als in de showroom bij mij dat is de wand met hoge kasten.

Bij deze klant hebben we de hoge kasten als het ware om de hoek doorgezet met een dubbele ronde kast. Gaaf hé?!

De kasten van deze Snaidero keuken zijn ook voorzien van zwarte greeplijsten, zelf heb ik Titanium hier in de showroom.









































Daarnaast heeft de klant ook gekozen voor een grotere ladenkast op het eiland.

Bij mij in de showroom is het Corian werkblad van deze Snaidero Ola keuken 360cm, maar bij deze klant wel 420cm.

Het werkblad is trouwens nog steeds uit 1 stuk (naadloos).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten