Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 7 september 2023

Snaidero keuken in Mijdrecht (project 1039)

Vanmorgen vroeg is de Snaidero keuken van project 1039 geladen hier. Deze keuken is op transport gegaan naar de klant in Mijdrecht.

Deze Snaidero keuken had ik al een poos terug verkocht en stond al die tijd in mijn opslag. De bouw van de woning van klant liep helaas nogal uit.

Voordeel voor klant is in elk geval dat de verschillende prijsverhogingen van de keuken al die tijd niet zijn doorberekend.























Ook is de vervoerder van Snaidero nog keukens wezen lossen (je ziet de vrachtwagen al wachten achter het busje van mijn vervoerder). Deze Snaidero keukens staan inmiddels weer in mijn opslag.

Tenslotte is ook de Neff vervoerder hier geweest en heeft de eerste apparaten al bezorgd van de nieuwe lijn van Neff. Wat geweldig hé! Nu heb ik het dus al in de showroom vóór de officiele introductie ❤.

Mijn website wordt nu zoals ik al eerder schreef ook al aangepast naar de nieuwe lijn Neff apparatuur. De belangrijkste apparaten zijn al aangepast. Dit zijn:

De Neff B69FY5CX0 FullSteam oven met VASTE WATERAANSLUITING.


De Neff b69fy5CY0 FullSteam oven ZONDER VASTE WATERAANSLUITING.


De Neff T68YYY4C0 80cm inductiekookplaat 2 x FLEX.


De Neff CL9TX11X0 koffiemachine met vaste wateraansluiting.


Uiteraard heb ik meer Neff apparaten online staan, maar de hardlopers zijn in elk geval al up-to-date online. Met name de koelkasten moeten nog gedaan worden (veel huidige apparaten zijn vervangen door meer zuiniger en luxere opvolgende modellen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten