Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 4 september 2023

Neff inductiekookplaten nieuwe lijn

Inmiddels is mijn website weer voorzien van de nieuwste lijn Neff inductiekookplaten. De "oude" lijn is uitlopend en daarom niet meer online op mijn website te vinden.

Eigenlijk verkoop ik 3 normale inductiekookplaten van Neff. De 60, 80 en 90cm brede inductiekookplaten met FLEX inductie. Ook heb ik voor de klanten die dat persé willen een Neff inductiekookplaat met geïntegreerde afzuigkap (downdraft). Deze vier artikelen staan dus op mijn website.

Neff heeft uiteraard wel meer kookplaten in het assortiment, maar die voer ik dus niet actief. Op speciaal verzoek kan ik deze kookplaten wel leveren maar deze zijn dan uiteraard wel minder attractief geprijsd.



















Ten opzichte van de "oude" lijn zijn de nieuwe kookplaten als volgt aangepast:

Links en rechts van de kookplaat zit nu een strip. Deze is in vier kleuren leverbaar. Deze strip moet je apart bestellen en betalen.

De TwistPad knop die nodig is voor de bediening moet je nu los bij bestellen en betalen. Ook deze is in vier kleuren leverbaar.

Deze TwistPad tenslotte kun je ook gebruiken voor de bediening van de luxe Neff ovens zoals deze Neff FullSteam oven. Je hebt daar wel twee TwistPads voor nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten