Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 6 september 2023

Neff oven B59CR7KY0 met pyrolyse

Zoals jullie weten gaat Neff deze maand over op de nieuwe lijn inbouwapparatuur. De Neff FullSteam ovens had ik als eerste beetgepakt. Heel mooi is dat deze nu ook (tegen best schappelijke meerprijs) beschikbaar is met vaste wateraansluiting. Als je kijkt naar de extra`s ten opzichte van de huidige serie dan is de meerprijs zeer billijk.

Vandaag heb ik het een en ander uitgezocht over de gewone Neff oven. Ik verkocht altijd de Neff B57CR22G0, dit is de pyrolyse oven met hide en slide deur. Pyrolyse houdt in dat je de oven brandschoon maakt door middel van een soort "crematoriumstand" (vandaar de CR in de Neff code).



Deze oven is opgevolgd door de Neff B59CR7KY0. Deze oven is helaas zo`n 30% duurder als het vorige type. Daarom wil ik het toch maar even in de groep gooien op het blog. Van het uitlopende model heb ik namelijk nog een klein aantal ovens staan.

Neff houdt de oven ook nog heel even in productie naast de nieuwe lijn apparaten zodat klanten die een set compleet willen maken nog iets hebben om uit te zoeken. Dit geldt echter niet voor het volledige Neff assortiment. Over enkele weken zijn de huidige Neff kookplaten echt niet meer leverbaar en gaan we over naar de nieuwe lijn.

Dan nog wat anders (iets leuks). Een paar jaar terug verkocht ik een keuken hier op Arnemuiden. De video van die keuken heb ik hier onder ingesloten. In die video had ik gezegd "tot over 20 jaar", maar het werd 4 jaar😃. Heel fijn dat de klant niet zo lang gewacht heeft!

De klant heeft inmiddels een ander huis gekocht hier op Arnemuiden. Ook voor die woning hebben ze een mooie Snaidero keuken besteld. Een Snaidero Ola keuken. Leuk hé! Ik mag `m over enkele maanden al leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten