Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 26 juni 2023

Snaidero Smeraldo keuken op Arnemuiden

Vanmorgen was ik bij een klant op Arnemuiden. Bij deze klant heb ik in 2002 een Snaidero Smeraldo keuken geleverd; project 48.

Deze Snaidero keuken heeft dus ruim 20 jaar dienst gedaan en wordt nu gedemonteerd.

De keuken an-sich was nog niet versleten maar de apparaten wel. De Imperial stoomoven deed het bijvoorbeeld niet meer. De koffiemachine had ik trouwens al een paar keer vervangen (ze gaan een jaar of 10 mee).





















De heren monteurs zijn op dit moment de nieuwe Snaidero Hera keuken bij deze klant aan het monteren.

De Snaidero Hera heb ik niet in de showroom staan, maar uiteraard kan ik het model wel leveren.

Het is een wat behoudender model keuken, minder strak als wat ik normaal gesproken verkoop.





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten