Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 8 oktober 2021

Snaidero keuken in Nieuwveen (project 968)

Vorig jaar heb ik een S12 keuken verkocht aan de klant van project 968 in Nieuwveen.

Inmiddels is de woning van deze klant opgeleverd, zodoende kan vandaag de nieuwe Snaidero keuken op transport naar de klant.





















De bedoeling is dat Jan Levien deze Snaidero keuken volgende week gaat monteren.

De afgelopen week is Jan Levien trouwens in Zeeland bezig geweest (Kapelle) bij de klant van project 1018. Hij heeft daar de eerste S11 keuken nieuwe versie geplaatst.

In de showroom heb ik de S11 op dit moment staan met het blad strak bovenop de onderkast.

In de nieuwe versie wordt er een greeplijst gemonteerd tussen het blad en de onderkast (zie onderstaande foto).





















De nieuwe showroomopstelling S11 hoop ik eind Januari binnen te krijgen. De huidige opstelling gaat naar de klant van project 1028 in Venlo.

De reden voor de aanpassing is dat voor de "oude" configuratie een vaatwasser met automatische opening nodig is.

Deze vaatwassers worden nu al heel lang niet geleverd door Neff. Ik wil dus terug naar een "normale" vaatwasser. Met zo`n greeplijst kun je met je hand de vaatwasserdeur openen.

Om een voorbeeld aan te geven. In April heb ik een keuken verkocht aan de klant van project 1001. Ik heb de klant verteld dat levering van apparatuur wat instabiel is, dus dat ik adviseer om de apparaten met spoed te bestellen. De klant heeft de keuken waarschijnlijk pas voorjaar 2022 nodig, maar toch. Je kunt het maar alvast hebben staan (dan ben je ook van prijsverhogingen af).

Concreet over dit project. Ik heb nu (6 maanden na bestellen keuken) alle Neff/BSH apparaten uitgeleverd voor deze klant behalve de vaatwasser met automatische opening. Ik vind dat zelf eigenlijk onacceptabel. Ik probeer nu dus om mijn keukens zodanig te plannen dat ik deze vaatwasser niet meer nodig heb. Vandaar de aanpassing op de showroomkeukens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten