Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 2 oktober 2021

Snaidero keukens uitgeleverd

De afgelopen week heb ik drie keukens uitgeleverd. Een S11 keuken in Kapelle (foto hier onder) en een tweetal keukens voor project 955 in Oud Beijerland.


























Jan Levien de monteur is in Oud Beijerland begonnen met de montage van de twee Snaidero keukens van project 955.

Zoals jullie op onderstaande foto kunnen zien heeft de klant in Oud Beijerland opzetkasten gekocht voor boven de hoge kasten.

In de wand met hoge kasten zijn vouwdeurkasten weggewerkt zodat de inbouwapparaten uit het zicht zijn verstopt.

De kleur van deze keuken is trouwens Resin Ash (Cenere Resina in het Italiaans).





















Volgende week hoopt Jan Levien de S11 keuken in Kapelle te monteren. Hier onder de video van de S11 keuken. De huidige showroomopstelling S11 is trouwens iets anders. Ik pas de showroomkeukens namelijk heel vaak aan.

Ik hoop zeer binnenkort daarom een nieuwe S11 video op te nemen.




Over video`s opnemen tenslotte. De G18 keuken heb ik de afgelopen week op video gezet. Zodra deze video gemonteerd is hoop ik `m te uploaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten