Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 mei 2021

Snaidero Ola keukens in Barendrecht (project 965)

De Snaidero keuken van project 965 is de afgelopen week gemonteerd in Barendrecht. Deze keuken is door Jan Levien de keukenmonteur geplaatst. Leuk is dat we nu al verschillende Snaidero Ola keukens in Barendrecht gezet hebben.

Bijvoorbeeld Snaidero Ola keuken project 566 en Snaidero Ola project 623.

Terug komend op project 965; de keuken is af behalve de plinten. Eerst moet de vloer gelegd worden en als dat gebeurd is kunnen de plinten er op.

Persoonlijk heb ik er echt sterk de voorkeur voor dat de vloer gelegd wordt vóór dat mijn monteur komt.

























De Neff combimagnetron was manco voor deze klant, maar inmiddels zit ook de combimagnetron er in.

Helaas zijn die manco`s nu wel vaak aan de orde. Met name met vaatwassers, koffiemachines en wijnkoelers heb ik dat probleem. Met name voor wat betreft de wijnkoelers is dit probleem wel structureel. Spoedbestellingen van afgelopen januari verwacht ik pas in September te ontvangen...

Het probleem zit `m niet alleen bij Neff. In het AD las ik dat deze problemen ook bij veel andere merken met huishoudelijke apparatuur voorkomen.

























Gelukkig levert Snaidero Italië de keukens wel lekker op tijd af. Zo heb ik er vandaag weer 7 stuks mogen ontvangen.

Het gros is vandaag ook gelijk weer op transport gegaan naar de klanten toe. De keukens van project 944, 948, 970, 975, 976, 977 en 981 zijn vandaag dus bezorgd. Voor morgen staat tenslotte nog de keuken van project 921 op (ook een Snaidero Ola trouwens).

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten