Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 22 mei 2021

Snaidero Ola keuken project 921

Gisteren heeft onze vervoerder de Snaidero Ola keuken bezorgd van project 921. Deze Snaidero keuken hopen Jan en Joop (de monteurs) binnenkort te monteren in Burgh Haamstede (Zeeland).

De aannemer van klant loopt wat uit, de gietvloer kan er daarom nog niet in.

We gaan dus de keuken monteren met uitzondering van het eiland.

Het eiland (en dan met name de poot) moet echt op de afgewerkte vloer staan.

























Ook bij de keuken van project 948 waar Jan Levien na het weekend hoopt te beginnen is ditzelfde aan de hand helaas (bouw loopt uit en vloer is nog niet gelegd).

We houden zo veel als mogelijk is de originele planning aan. Dus we monteren wat we kunnen en komen dan later wel weer terug.

Zodra de vloer bij de desbetreffende klanten klaar is kijken we dan of er een gaatje in de planning te maken is.

Alleen het eiland moet dan geplaatst worden en dat is qua planning natuurlijk makkelijker te doen als een complete keuken.

Tenslotte. De laatste tijd heb ik zo goed als geen keukenvideo`s gemaakt. Dat kwam omdat ik video`s van keukens die bij klanten geplaatst zijn opneem ná mijn werk `s avonds.

Door de avondklok was dit natuurlijk erg lastig. Het gros van de klanten woont niet in de buurt. Omdat we nu weer `s avonds laat op pad mogen heb ik de eerste nieuwe video bij klant thuis weer opgenomen de afgelopen week.

Ik ben naar een klant in Friesland geweest om een mooie S100 keuken op video te zetten. Deze video is nu nog niet klaar maar komt spoedig online hoor. Voorlopig zullen jullie het met m`n laatste video moeten doen; een video van een klant die mee is wezen vliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten