Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 februari 2014

(Kleine) gastronorm pannen voor stoomoven

Gisteren kreeg ik nog een leuk mailtje uit Velserbroek (daar was ik wezen koken van de week).

Hey Rudy,

We hebben gisteravond een geweldig leuke en leerzame avond gehad. Ook heerlijk gegeten. Wij vonden het echt reuze leuk dat je ons/mij weer wat hebt bijgebracht over het apparatuur.
We hopen dat je een goede thuisreis hebt gehad.

Ik heb trouwens op de site van de hoge druk stoomoven gekeken, want die kleine pannetjes voor in de hogedruk stoomoven vond ik wel erg praktisch, maar bij dit bedrijf hebben ze ze niet. Heb jij nog een tip? Ik heb geen groothandel pas!

Nogmaals bedankt.

Hartelijke groets,
Adri & Yolanda

Ik heb het mailtje even ingesloten want ik denk dat meer klanten gastronorm pannen bij willen kopen. Gastronorm pannen kun je bij een Horecagroothandel zoals de Sligro of Hanos kopen. Mensen zonder groothandelpas kunnen echt zelf extra gastronorm pannen bestellen, hier het directe linkje. Ik heb echter ook een adresje gevonden waar je heel goedkoop gastronorm pannen kan bestellen; kijk hier maar! Ik heb er zelf net ook een bestelling geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten